Ми у соціальних мережах  

   

mpk2

   
 

65926180 2295931883961852 6517393622189473792 o

   

Корисні посилання  

Офіційне інтернет-представництво Президента України
Верховна Рада України
Кабінет Міністрів України
Міністерство юстиції України
   

logo

   

logostat

   

Advocats

   

146

   

На сайті 22 гостей та відсутні користувачі

   

Правові консультації можна отримати жестовою мовою

Деталі

Правова допомога особам з вадами слухуЗ листопада минулого року особи з вадами слуху отримали можливість звернутися до контактного центру системи надання безоплатної правової допомоги номером 0 800 213 103 та отримати консультації та роз’яснення з правових питань. Для цього потрібно встановити на планшеті спеціальний додаток – перекладач жестової мови ConnectPRO.

«Особи з інвалідністю становлять значну частину клієнтів системи БПД. Майже кожне п’яте звернення за вторинною правовою допомогою надійшло саме від цієї категорії громадян. З них понад 2 тисячі осіб мали вади слуху», – зазначив директор Координаційного центру з надання правової допомоги Олексій Бонюк.

Більшість питань, з якими звертались люди з вадами слуху, стосувалися їх соціального захисту, призначення соціальної допомоги, пільг, субсидій та інших виплат, забезпечення їх житлових, земельних, трудових та спадкових прав.

Але правової допомоги потребує набагато більше людей з інвалідністю зі слуху. На обліку в «Українському товаристві глухих» перебувають близько 50 тис. осіб з порушенням слуху. За даними World Health Organization, в Україні проживають 2,1 млн людей з порушенням слуху.

Тому один із важливих пріоритетів роботи системи БПД – спрощення доступу людей з інвалідністю до правової допомоги. У грудні минулого року Координаційний центр з надання правової допомоги, Всеукраїнська громадська організація інвалідів «Українське товариство глухих» та ТОВ «Технології для людей» підписали меморандум про співпрацю.

Один із напрямів – впровадження сучасних інформаційних технологій задля спрощення доступу осіб з інвалідністю зі слуху до отримання безоплатної правової допомоги, особливо молодшого віку, є активними користувачами IT-технологій. Інтернет, мобільні додатки, можливість спілкуватися по відеочату – все це створює можливості для повної реалізації своїх прав людьми з порушеннями слуху.

За допомогою встановленого на планшет додатка – перекладача жестової мови ConnectPRO – люди з вадами слуху мають можливість онлайн скористатися послугами сурдоперекладача. Якщо виникла потреба у правовій консультації, перекладач озвучує питання операторові контакт-центру системи БПД. Потім мовою жестів перекладає правову консультацію. Цей проект надав можливість людям з вадами слуху отримати оперативно правову інформацію.

   

logo openeurope

   

logo fullsize

   
   

fakt koruptsiji 1

   

1pracia

   

Reyestr GO

   

Анкетування представників ГО  

4

   

peremishcheni

   
   
DNA 219x116
   
   
© 2014 Київський міський центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги | При використанні матеріалів сайту посилання обов'язкове
Розробка: Троценко Сергій | [email protected] legalaid.gov.ua